Vragen? Bel 055 820 0222

Sleutelbloemstraat 44,Apeldoorn

Showroom

Klantenservice

Waarmee kan Haardenexpert u van dienst zijn? Op de Klantenservice pagina vindt u onder andere informatie over de levering, betaalmethodes en garantie. Maar u kunt hier ook terecht voor het onderhouden van uw haard, gas of hout. Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met onze deskundige medewerkers. Wij staan graag voor u klaar om het probleem op te lossen. Haardenexpert is 6 dagen per week open om u bij te staan. 


Informatie over online bestellen

Wilt u weten hoe het bestelproces in elkaar zit? Klik dan hier en volg het stappenplan op de pagina. Daarnaast informeren wij u graag hoe lang de garantie voor onze haarden is. 

Stappenplan voor het kopen van een haard

Maar een haard aanschaffen doet u niet zomaar. Tijdens uw zoektocht wilt u een passend advies ontvangen van een vakman. Hiervoor stapt u in een haardenspeciaalzaak om uw wensen op tafel te leggen. Maar welke stappen onderneemt u eigenlijk wanneer u op zoek bent naar uw droomhaard? Om u een beter beeld te scheppen, hebben wij een stappenplan voor u gemaakt. U weet dan precies wat u kunt verwachten van de professionele werkwijze van Haardenexpert. Want onze service stopt nooit!

Betaalmethodes

Haardenexpert hanteert verschillende betaalmethodes: vooruitbetalen, onder rembours en contant. Klik hier voor de voorwaarden van iedere methode. 

Verzending & bezorging   

Benieuwd naar de verzending en bezorging van Haardenexpert? Hier kunt u alle informatie inzien over onze pakketdienst, transporteurs en de bijkomende kosten. 

Herroepingsrecht

Bent u niet tevreden met het product dat u besteld heeft? Dan kunt u gebruik maken van het herroepingsrecht. Herroepingsrecht betekent dat u het recht heeft om binnen 14 dagen de overeenkomst te annuleren. Hiervoor dient u gebruik te maken van het modelformulier voor herroeping. Klik hier voor meer informatie over herroepingsrecht. 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.    

Klacht indienen

Wilt u een klacht melden? Hier kunt u meer informatie inzien over de klachtenprocedure.

Onderhoud van de haard

Heeft u geen helder zicht meer op de vlammen van uw haard? Dit mag natuurlijk niet gebeuren. We willen immers continu genieten van het prachtige vuurbeeld. U als klant moet de haard op zijn best ervaren. Om deze reden is er een speciale pagina gemaakt over het onderhoud van de haard. Lees gauw verder.

Meest gestelde vragen

Haardenexpert krijgt vaak vragen over verschillende type haarden. Om deze reden hebben wij een overzicht gemaakt met de meest gestelde vragen, van houthaard tot gashaard. Zo heeft u binnen een mum van tijd een antwoord op uw vraag. Wanneer uw vraag er niet tussen staat, neem dan contact met ons op.