Vragen? Bel 0548-211550

 

Jutestraat 6A, Rijssen (Ov)

Showroom

Functieomschrijving

solliciteren administratief medewerker

Als financieel controller ben je bezig met het ondersteunen en het gevraagd en ongevraagd adviseren van de directeur bij het (financieel) besturen van de ondernemingen.

Wat worden jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden?

  • Het direct uitvoeren van de financiële administratie; debiteurenbeheer en crediteurenbeheer in het geautomatiseerde systeem.
  • Je onderhoud en ontwikkelt mede de automatisering van de administratie met de groei van de organisatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede, tijdige en adequate afhandeling van de (financiële) informatiestroom, met zo kort mogelijke doorlooptijd. (o.a. inkoopfacturen, aanlevering gegevens salarisadministratie, vastleggen personeelsadministratie) en de beschikbaarheid voor alle gebruikers van deze informatie.
  • Opstellen, bewaken en rapporteren van de (maandelijkse) financiële rapportages aan de directeur.
  • Het ontwikkelen en onderhouden van het managementinformatiesysteem, administratieve systeem en bijbehorende gestandaardiseerde werkwijzen en procedures en het treffen van maatregelen van interne beheersing. (O.a. personeelszaken, medewerkershandboek)
  • Opstellen, bewaken en rapporteren van investeringsanalyses aan directie en MT.
  • Samenwerken met accountant en bank.
  • Het financieel beheer van de voorraad- en de activa.
  • Het opstellen van interne kostenberekeningen, balansen, winst- en verliesrekeningen, (liquiditeits-) begrotingen, marge analyses en (meerjarenplanningen)
  • Zorgt persoonlijk voor een goedwerkend systeem van klachtenbehandeling en verbetervoorstellen ten aanzien van financiële administratie en controlling.
  • Is verantwoordelijk voor de uitvoering van de personeelsadministratie van de onderneming.
  • Je bent verantwoordelijk voor orde, netheid, dicipline en voor het voldoen aan de geldende wetgeving van de overheid in zijn/haar werkomgeving.
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling van het bedrijfsbeleid door inbreng in de organisatie.
  • Je zorgt voor een proactieve stijl van samenwerken waarin mensen zich ontwikkelen en samenwerken aan verbetering van de organisatie, de processen en de resultaten. Dit houdt in dat je;
    • Vragen stelt en mensen zelf oplossingen laat bedenken die passen bij het niveau van ontwikkeling.
    • De ontwikkeling van kennis, vaardigheid en zelfstandigheid van jezelf en je collega's door positieve feedback, interne en en eventuele externe opleidingen en roulerende taken en samenwerking bevordert.
    • Een proactief beleid/strategie ontwikkeld om het doel van deze functie te realiseren. Je zorgt op dit gebied voor feedback, evaluatie en bijsturing.

Onze ideale collega

  • Beschikt over een afgeronde HBO studie met een bedrijfseconomische, boekhoudkundige of bedrijfskundige achtergrond;
  • Is 40 uur per week beschikbaar.
  • Kan werken met Exact en MS Office
  • Je woont maximaal 50km van Apeldoorn of 10km rondom Rijssen (dan kan je namelijk meedoen in onze carpool!)
  • Is iemand die waarde hecht aan persoonlijke groei en ontwikkeling als financieel professional.
  • Is resultaatgericht, analytisch, heeft overtuigingskracht en neemt zelf initiatief.
  • Is iemand met 3-5 jaar werkervaring (bijvoorkeur 5-8 jaar) in de financiële sector                                                       

Wat krijg je ervoor terug?

Ten eerste krijg je natuurlijk een goed salaris die past bij jouw kennis en ervaring. Ten tweede betekent werken bij Haardenexpert; prima secundaire arbeidsvoorwaarden, een plek waar je kansen krijgt en waar je genoeg groei- en ontwikkelingsmogelijkheden krijgt! Ten derde heeft Haardenexpert een warme werksfeer met fantastische borrels en uitstapjes, ook kun je tijdens je lunchpauze een fijne wandeling maken in de omgeving. 

Competenties

  • Integriteit  
  • Zelfontwikkeling
  • Accuratesse
  • Communicatie
  • Plannen & organiseren
  • Probleemanalyse
  • Organisatieloyaliteit
  • Resultaatgerichtheid

Meetpunten

  • Doorlooptijd tussen uitvoering van de dienstverlening aan de klant en de facturatie aan de klant (gemiddeld per week).
  • Het aantal dagen overschrijding van openstaande debiteuren en crediteuren facturen (gemiddeld per week).
  • Doorlooptijd tussen het einde van de maand en het beschikbaar stellen van de rapportages voor de directeur (per maand).
  • Betrouwbaarheid en tijdigheid van de rapportages over voorraden en OHW (onderhandenwerk) maandelijks.
 

Wie zijn wij?

Wij zijn dé Haardenexpert van Nederland. In de afgelopen jaren hebben we ons bewezen als een betrouwbare haardenspeciaalzaak. We zouden kunnen zeggen: naast het verlenen van service en nakomen van afspraken verkopen we ook nog kachels en haarden!

Haardenexpert B.V. is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren en installeren van kachels, haarden en schouwen door heel Nederland. Onze adviseurs en installateurs hebben in de loop der jaren dan ook een enorme vakkennis opgedaan.

Loop jij al warm?

Solliciteer dan direct! Mocht je toch nog even wat meer informatie nodig hebben, neem dan contact op met Herbert Veneberg hveneberg@haardenexpert.nl